Powered By Blogger

mandag den 27. februar 2012

Kakao, og afslapning!

Hej bloggen.
Så er det første gang at jeg skriver et ordenligt indlæg på min blog! 
Jeg håber selvfølgelig, at vi vil syntes om min blog, og blive faste læsere. Min plan er at skrive om alt fra min familie til oplevelser, og bare mit liv generalt! Her efter sommerferien skal jeg være udvekslings student i USA så det vil jeg nok også skrive en masse om
Ellers ved jeg heller ikke hvad jeg mere skal skrive, der kommer nok nogle indlæg her i kommene dage, hvor jeg lige så stille vil begynde, da at blogge er en ny ting for mig ! 
Ellers hav en forsat god aften! Det vil jeg ihvertfald, bare slappe af og hygge, og drikke varm kakao med min søde roomie på efterskolen, da vi har haft gymnastik fra kl. 20:00 helt indtil nu! hej hej

Ville have lagt nogle billeder ind, men det kan jeg desværre ikke da jeg har glemt mit kamera der hjemme.. så i for lige et billede som jeg har fundet på nettet af en kop kakao 


Tumblr_lzpjshxql51qmevz7o1_500_large



1 kommentar:

  1. Hvor ser det lækkert ud!
    Tusinde tak for de søde ord på bloggen, det varmede virkelig.
    Knus :-).
    cassandramarburger.blogspot.com

    SvarSlet