onsdag den 7. marts 2012

Travledage og lyse morgener.

Heeeeeeey.
Har ikke fået skrevet så mange indlæg her de sidste par dage, og det er simpelthen fordi jeg har haft så travlt at jeg ikke har nået det før nettet slukker kl. 23 om aftenen her på efterskolen.
Her på det sidste kan jeg mærke at jeg bare bliver gladere og gladere når det er lyst om morgen, og jeg elsker bare hvordan man kan se at det bare bliver lyser og lyser! foråret er enlige på vej. Selv om jeg ikke troede det, påvirker det ret meget mit humør, jeg kan bare mærke at jeg bliver så meget gladere når jeg står op og det er lyst udenfor! Det er jo fantastisk..
I morgen tidlig skal jeg ud på sygehuset og have svar på den tuberkulose test som jeg fik lavet her i mandags, så jeg bliver hente her i aften, og skal så hjem og sove.
Grunden til at jeg skulle have lavet sådan en test er fordi jeg skal jo være udvekslingsstudent i USA her til næste år, og det træver de at jeg skal have lavet. Jeg kan godt fortælle at det gør altså rigtig ondt, selv om det minder lidt om en vaccination, hvor de sprøjter væske ind under ens hud, og så skal de bare se hvordan ens hud  reagere, og på den måde kan de se om du har tuberkulose. Tuberkulose er en slags bylder du har i lungerne som du kan dø af, og smitte andre med, så det håber jeg selvfølgelig ikke jeg har.
Nu vil jeg stoppe her, for vi skal snart ned og spise til middag, hejhej.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar