Powered By Blogger

fredag den 23. marts 2012

Ugens update!

Hej.
Har ikke fået skrevet så meget her på det sidste fordi jeg har travlt fortiden, så som i nok kan tænke jer til er det lidt svært at få tid til at lave indlæg, så nu får i lige et lille opdaterings indlæg fra den her uge, og så lover jeg for eftertiden at jeg vil være lidt bedre.
I den her uge har vi sådan noget kursusuge, hvor vi har nogle forskellige fag hele dagen, det er ok, og her i tirsdags var vi inde og se ishockey, så det har været en god uge!
Her i weekenden har vi gymnastisk weekend, så vi skal blive på skolen, det skal nok blive hyggeligt, glæder mig til i aften hvor vi skal se x-faktor, og bare slappe af inden vi skal ud og opvise hele lørdagen.
Nu har jeg ikke så meget mere at skrive andet end jeg håber i også har haft en god uge, og i forhåbentlig også får en god weekend!
Her under er der lige et par billeder der er blevet taget her i løbet af ugen. Det billede med "tegneserien" er et billede mig og Caroline har lavet her den anden dag, man kan lave en selv på den her side:  http://ragegenerator.com (Caroline er pigen som også er på de 2 andre billeder) Det sidste billede er et billede af mig og Caroline som vi tog til ishockey.
+ som i nok kan se har jeg fået lavet et nyt billede til foroven! hejhej









1 kommentar: